Spring til indhold

Forsamlingshus, Informationer

Kontaktperson: Mette Maimann
tlf. 41407312
e-mail: Holtug.forsamlingshus@gmail.com
Bankkonto: Reg. 2340 konto 8983179542

MobilePay: 229504

HOLTUG FORSAMLINGSHUS

Holtug Linievej 13
4660 St. Heddinge

Praktiske informationer:
Forsamlingshuset er et såkaldt “Nøglehus” dvs. der er ingen vært tilknyttet, men en bestyrelse der varetager den daglige drift. Kontaktpersonen udleverer nøglen til det klargjorde hus, hvorefter lejeren selv er ansvarlig for alt vedrørende arrangementet.
I mange tilfælde er der mulighed for at få nøglen dagen i forvejen, for klargøring, borddækning mv.
Tilbagelevering af huset, inkl.. oprydning og rengøring, aftales i hvert enkelt tilfælde.
Slutrengøring af forsamlingshuset foretages altid ved bestyrelsens foranstaltning.

SALEN, er 15 x 8 meter (120 m2), der er plads til omkring 100 personer. I tilslutning til salen er UDESTUEN som vi har meget glæde af om sommeren.

-16 borde a` 180 x 80 cm. (6 personer)
-8 borde a` 120 x 80 cm. (4 personer)
-1 stort køleskab, ved den flytbare bar.
-Musikanlæg som kan tilsluttes mobiltelefon eller computer.
-Nu også adgang til nettet.

SKOLESTUEN, er ca. 50 m2, med plads til ca. 35-40 personer, bruges mest til møder, velkomst eller evt. ta`selv bord og lignende.

UDESTUEN, bliver flittigt brugt om sommeren til velkomst og måske til kaffen.

MØDESTUEN, bliver mest brugt til bestyrelsesmøder, men også til evt. køkken og serverings-personale der skal have et pusterum.

KØKKEN, er udstyret med:
-1 El komfur med 4 blus og ovn.
-1 Gaskomfur med 5 blus og stor el ovn.
-1 Dobbelt køleskab
-1 Fryser
-Service til 72 kuverter (kan suppleres op til godt 100 kuverter)
-Skoldemaskine (IKKE en opvaskemaskine) det betyder at alt skal skylles grundigt af, glas og bestik skal aftørres med ”glasklud” som findes i huset..

DIVERSE:
-Køkkenruller, toiletpapir samt håndklædepapir findes i huset til fri brug.
-Opvaskemiddel, karklude og børster findes i huset til fri brug.
-Viskestykker kan medbringes eller lejes.

AFFALD:
SKAL sorteres i de 6 kategorier. Er der mere affald end der kan være i beholderne, må lejeren tage det med hjem!

AFREGNING:
Før arrangementet indbetales et a´conto beløb, der svarer til et overslag over det, regningen forventes at blive på, pt. 1.500 kr. som kan overføres til vores konto i NORDEA Reg. 2340 konto 8983179542
Se også prislisten.

RESERVATION:

Kontakt Mette på mail eller telefon.

Der kan med fordel tjekkes om datoen er ledig. Se menupunkt “Kalender”.

Mette Maimann
Holtug Linievej 19
Mobil: 41407312 / Telefon: 56500036

e-mail: holtug.forsamlingshus@gmail.com

 

Kalender

<< feb 2021 >>
mtotfls
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7

Kommende arrangementer

Tilmeld dig vores Nyhedsbrev

Statistik

Total 918 38697
I dag 2 2
Denne uge 20 1543
Denne måned 168 3266