Borgerforeningen Cykelgruppen

2021

Forår 2021

Cykelgruppen har aftalt træningstider for sommersæsonen. Vi mødes tirsdag og fredag kl. 17.30 og søndag kl. 9.30 ved forsamlingshuset. Første gang d. 6.4. På hverdagene kører vi ca. 30 km. og om søndagen 40 km med et snit på 20-22 km. pr. time. Der vil være drikkepauser undervejs. Undervejs på ruten kan opdeling ske. Vi vil forsøge at slutte sammen på Grønningen. Formålet er både socialt og motion.

En gang om måneden tager vi på længere endagstur og en eller to gange om året tager vi på ture med overnatning.

Mvh
Hans

20/6

Søndagstur til Amarminoen 47 km, 10 cyklende Nina, Jørn, Marianne, Jens, Ingeborg, Stella, Per, Hans, Gunnar og Tonny, Hanne i følgebil og foto.

1/5

Så var vi på årets første lange tur – Tour de Møn 82 km. Vi var 10 🚴‍♂️ Marianne, Karina,  Ingeborg,  Stella, Nina, Karin, Tonni, Hans, Gunner, Jens  og Hanne I følge – 🚘. Vi startede ved Velfærdskød i Vindebæk, forbi Møn is,  frokost ved Møns klint og eftermiddagskaffe i Stege. Som en velfortjent bonus sluttede vi af med grillaften hos Karina.

Søndag d. 18. april

Fredag d. 23. april

Søndag d. 25. april 1. etape

2. etape

Tirsdag d. 27. april

2020

10. maj 2020

Så var vi på første langtur med madpakker til Feddet på 81-82 km i strålende vejr.

Jørn, Ingeborg, Stella, Tonny, Nina, Gunnar, Jens, Hans og Marianne.

Billeder fra Feddet Camping og bystævnet i St. Torøje.

5. juli 2020

Så var Nina, Gunnar, Hanne, Stella, Tonny, Jørn, Marianne, Hans og Jens på tur til Malerklemmen, ialt 85 km, dejlig tur, dejlig mad, men med lidt vejrmæssige udfordringer.

Sønderborg tur 9.- 13. /8

Så har 5 medlemmer af cykelgruppen, 4 cyklende Hans, Gunnar, Marianne og Jens og Hanne i følge-/service bil været en tur rundt Sønderborg.
  1. etape Holeby – Svendborg 86 km
  2. etape Svendborg – Sønderborg (Vollerup) 85 km
  3. etape Sønderborg – Eckernförde 118 km
  4. etape Eckernförde – Luttjeburg 85 km
  5. etape Luttjeburg – Burg (Fehmarn) 62 km                                                                 cyklerne blev sat bag på bilen. Hjemme i Holtug blev vi mødt af medlemmer af cykelgruppen. Det var helt fantastisk !!!

En dejlig tur med en masse varme og en masse medvind til Sønderborg og tilsvarende en dejlig modvind på turen tilbage over Tyskland.